25 Mayıs 2017 Perşembe

💗Kumaşın Hikayesi💗

Pamuk tarlada büyür büyür büyür
Pamuğun dilinden anlayanlar toplar onu, zamanı gelince işler usta bir şekilde
Kumaşa dönüşmektir pamuğun hayali
Hayali gerçek olur sonunda
Sihirli bir dokunuşla renkle buluşur kumaş
Ne eksik, ne fazla
Hayalleri renklenmiş kumaşın
Hayatla buluşmadan önce güçlenmesi, yumuşaması, parlaklığının artması gerekir
Kumaş zarar görmesin diye her işlem sıra ile, özenle yapılır.
Ve kumaş hayata hazır olur.


Bu yazıyla uzun zaman önce kumaşlar hakkında bişeyler öğrenmek için çabalarken şu anda ismini hatırlayamadığım bir sitede karşılaşmıştım çok hoşuma gitmişti, sizlerle de paylaşmak istedim. 

Ben kumaşlarımı genellikle 

www.yamayama.com.tr/  

http://www.tchibo.com.tr/  

http://www.hobizudukkan.com/ den alıyorum.


Maalesef internette kumaş satan güvenle satın alabileceğim çok az site var. Keşke daha fazla site olsa😢. Kumaşa dokunarak almak lazım diyenleri duyar gibiyim. Böyle düşünenlere kesinlikle katılıyorum fakat çalışan bir bireyseniz bu pek mümkün olmuyor. Aranızda farklı kumaş siteleri bilenlerden tavsiyeler bekliyorum

Sevgiler... 


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder